Burning Man

Igår fick jag ett besynnerligt infall.

Jag måste besöka Burning Man.
alt
alt
alt
alt
alt
alt
Tidigare har jag fått insikter om att jag helt säkert kommer insjukna i Alzheimers. Den naturliga reaktionen blev att jag måste ta livet av mig förrän det händer. Om jag inte hinner innan sjukdomen tagit fart, ber jag er andra hjälpa mig skrida till verket.

Åter till saken: Burning Man. Vem kommer med?

Burning Man

9 reaktioner på ”Burning Man

  1. kata747 skriver:

    Gamylen – Självklart det är kul!

    Kika
    – Jag vet!!!! En fuckin kattbuss!!

    Boas
    – Jag SKA! Ska du hänga med? Nä!!? :-D

  2. boas skriver:

     HAHAH Burning man!! American Dad har dissat den…. South Park har dissat den…
    Vet inte… mina gudar säger nej HAHAH

  3. kata747 skriver:

    Hahahaha det är ju sant.. Så American Dad och South Park guidar dig genom livet, vad fint :-D hahaha

Kommentera

