Shitpearls

Nä, jag ska inte skriva om pearls of shit!!!
Jag har lovat en god vän att skriva om nabbipärlor. Jag håller vad jag lovat, so here goes!
alt
Sponge Bob har jag gjort heeelt själv förra sommaren.
Idag knåpade jag ihop ett Pacmanspöke. Jag har redan två stycken som örhängen, dagens alster kommer bli ett halsband. Bildbevis vid ett senare tillfälle.

Det är kul att knåpa en stund, sen blir man fittig över att ens fingrar är för feta för att hålla reda på alla shitpearls. Men här kommer pincetten in som en räddare i nöden, och allt är roligt igen. Sen blir man fittig över att man inte hittar rätt färgs pärlor, men här blir räddaren en sysslolös vän! Är den sysslolösa vännen schysst, kan denne färdigt plocka fram de rätta färgerna så man slipper frustrationen. Finemang. Låt kreativiteten flöda.

Jag tycker om nabbipärlor. Och Pacman.
Delar någon dessa två intressen med mig?

Shitpearls

En reaktion på ”Shitpearls

  1. god vän skriver:

    Oj, jag måste nog bara få säga: din nabbipärlstolkning av Spongebob är helt suverän!!

Kommentera

