Brandbil wants dreads

 Mina nya kompisar heter aloe vera och naturell yoghurt.
Kan man ens gå ut när man ser ut så här?
(röd som en genant nyknullad brandbil)

Förresten. Vem vill dredda mitt hår?
Jag betalar bra.

Brandbil wants dreads

4 reaktioner på ”Brandbil wants dreads

  1. hipsu skriver:

     Aloe vera mycket bra! Du kan trösta dig med att när det röda faller av är du alldeles chokobrun under!

    …ifall du inte har sån hud som jag har. Isf finns det bara en massa nya fräknar på lika blek hud som innan där under allt det röda…

  2. kata747 skriver:

     Bägge skulle sitta bra! Kata loves them fräkens.. högst antagligen kommer jag vara chokobrun i ca. två dagar. Sen är jag blek igen.

  3. kata747 skriver:

     Man tuperar, sådär i korthet. Hår brukar dreddas när man skiter i att borsta det osv. :-D What’s your excuse?

Kommentera

