AH

Att gå och bada efter krogen och alla möjliga efterfester är det bästa och skönaste som finns!!! Oh gosh!!! Så skönt och svalt och fint !

Nu är det bara maten och ciggen som fattas…

PS. Jag har syréner i håret. Igen. Fresh.

AH

3 reaktioner på ”AH

  1. boas skriver:

     HÅLLER MED…

    Jag älskar dock att simma när man har lite krabbis :)
    och surener i håret!! AAAHHH! Bäst!
    Satte inte du rn bit syren i mitt hår förra gången vi sågs?

    "If you are goin to ään fräään cisco!!" <3

  2. kata747 skriver:

    Boas, jag ska ta en simtur nu i min semikrabbis också :-) Det är too hot att låta bli!
    Syrener doftar sååå gott! Jag petade väl in en kvist i dina nackdreads, joo. Höhö.

Kommentera

