Tissar och rådd

Ni skulle se mig just nu. Och nej, inga bildbevis den här gången.
Håret börjar snart dreddas av sig själv.
Ultimate freshness.

Och vet ni vad.
Jag hade sönder min bh.
Den har brakat av och järnet pickade och rev upp mig i tissen och det tog ganska ont.
Det var min enda någorlunda passliga.
Kan man ansöka om tilläggsutkomststöd för ett lite hållbarare exemplar?
Eller så fortsätter jag bara på hippiestigen med nipplor som sticker fram.
Fast då blir jag säkert anklagad för att klä mig slampigt.
Äh.
Jävla tissar!

Tissar och rådd

7 reaktioner på ”Tissar och rådd

  1. hipsu skriver:

     Om Jennifer Aniston får vara med i en tv-serie utan BH i 10 år, så kan du nog också låta nipplorna sticka fram!

  2. ankfigur skriver:

    Synd med den bhn !
    Jag har själv minimala tissar och brukar allt som oftast vara utan BH, SO hippy.

Kommentera

