Listigt såhär på morgonkvisten

 DIN/DITT FÖRSTA:

operation: Sex år gammal, någon skum klump i armen togs bort.
piercing: Septum, öronen borträknade.
sport: Öööh. Räknas stafettkarnevalsträningar? Det är det närmaste idrottsintresse jag kommit.. Men det var faktiskt två gånger i veckan, året runt!
husdjur: Två zebrabofinkar; Kalle och Ville.
semester: Random Lapplandsresor hem till min morfar.
konsert: Rehupiikles på första maj-torget. Jag gissar på -95
kärlek: En pojke på dagis, som sedan varit (parallell)klasskamrat upp till gymnasiet typ. Jag minns detta bara för att han nämns i min allra första dagbok. Av någon anledning är det skrivet på finska, fast jag gick i svenskt dagis (fullt tvåspråkig redan vid ringa sex års ålder!), och hela inlägget avslutas idylliskt med ordet "rakaus" och ett hjärta.

JUST NU:

äter du: Isbitar.
dricker du: Isbitar.
ska du: Sticka och se på South Park.
lyssnar du på: Raptori – Moe 2000
väntar du på: Nästa huvudstadsäventyr.
tittar du på: Obetalda räkningar samt den allsmäktiga 8ballen.
har på du på dig: Trosor.

DIN FRAMTID:
barn: Nej tack.
giftermål: Nej.
karriär: Jag kanske kunde starta en rolig nonsenstidning, då kunde jag hålla på med allt möjligt som jag tycker om! Men högst antagligen inte. Jag kommer aldrig studera färdigt, leva på alla bidrag som finns, bli fet och gå ner mig mer än någonsin. Pessimisten blir aldrig besviken!

kramar eller kyssar: Kramar först, kyssar sen.
kortare eller längre: Längre!
snygg mage eller snygga armar: Snygg personlighet, magen och armarna får se ut hur de vill.
busig eller lydig: Bus!

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Kanske?
tappat bort glasögon/linser: Nej
brutit ett ben: Inte ännu, konstigt nog!
rymt hemifrån: Jo.
röntgats: Joo. Lika äckligt varje gång.
krossat någons hjärta: Japp. Det är inte kiva.
nobbat någon (som haft känslor för dig): Joo :-(
gråtit när någon dött: Jovisst.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Kanske lite.
gud: Nej.
mirakel: Nej.
aliens: Givetvis.
magi: Hmm.
ett himmelrike: Nej.
tomten: Nej.
änglar: Nej.
transformers: Vadå :-O

BLANDAT:
är du kär i någon? Jag vet inte.
önskar du att du bodde någon annanstans? Jo, varje dag.
tycker andra att du är attraktiv? Jag brukar inte fråga. Så jag vet faktiskt inte.
använder du droger? Ja.
vilket schampo använder du? Linna shampoo (billigast), fast just nu inget alls.
vilken parfym använder du? Karma från Lush
vad är du rädd för? Mörker, plogbilar, insekter, telefonsamtal, hästar och busschaufförer.

Listigt såhär på morgonkvisten

Kommentera

