Vem är bra på Stockholm?

Hjälp mig kära communister!
Det lär finnas någon kina-affär i Sthlm som säljer kinatossor i alla färger och storlekar. VAR FINNS DEN??
Jag har en kontakt som ska handla dem åt mig, men hur i helvete skall jag hitta butiken? Det var åtminstone inte Kina-Li på Söder, och jag har googlat mig sjuk..
Mina kära svarta tossor är totalt sönderslitna, med bautahål rätt igenom. De höll inte ens ett år. På Intian Bazaar fanns det bara storlekar upp till 37, resten är barnstorlekar. Svårt det här när man är skapt som en dvärg med amazonfötter. Hjälp en sargad själ, jag börjar snart gråta.
Buuuuuu!
alt

Vem är bra på Stockholm?

2 reaktioner på ”Vem är bra på Stockholm?

  1. kata747 skriver:

    HAHAH det måste ju ha en kvinnlig motsvarighet!! Fast inte är dom så humongous, typ 39-40..

Kommentera

