KRAFS

Det går över mitt förstånd, hur något kan KLIA så här fruktansvärt mycket!!!!
Jag är myggbiten till tusen, men mina fötter kliar allra mest.
Det konstiga är att jag inte ser några utslag just på fötterna,
alls,
trots att de kliar mer än något någonsin har kliat tidigare. EVER.
Seriöst den värsta klådan jag upplevt!
Ett tiotal lager med cortison ger ingen effekt längre.
Jag krafsar och krafsar och skrapar så mycket jag orkar, gråten är inte långt borta.

Snart är jag beredd att choppa av bägge extremiteter, jag överdriver inte!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

KRAFS

9 reaktioner på ”KRAFS

  1. hipsu skriver:

     Försök låta bli att klia en stund, så brukar det lätta. Vet att det är elääändigt svårt, men försök! Tejpa pannlappar på händerna!

  2. Skipploom skriver:

    Ta allergitabletter. Cetirizin brukar funkka hos mig när jag har sån jäkla klåda av myggbett :D

  3. creative skriver:

    ääh skraba bara :P…nånej..ba ja sku minnas va salvan hett som morsan allti smeta på när man va litn å int kund sluta skraba…int va d cortison iaf, :D

  4. Skipploom skriver:

    Min nr. 1-salva e Dermosils Cooling Balsam. Ett kylbalsam som kyler ner bettet å hela hudområdet omkring. AAAH :D

  5. kata747 skriver:

    Skippis – Tack för tipset! Skall hålla utkik efter den salvan..

    Creative – Hmm vi körde med någon vicks-salva när jag var mini.. Ice power lindrade en stund åtminstone, aaahh !

Kommentera

