Näää'ä

Jag kommer bli skitbrun på vänstra armen och skuldran.
Högra sidan kommer vara någon nyans ljusare.
Shortsränderna är kvar.
Jag ser ut som en juntti.
Bäst att klä på sig då.

En miniglimt av den annalkande brännan.
alt

PS. Rockrepubliken är som ett livselixir. It’s good for you, som dom där aggressivt matglada svenskarna säger.

Näää'ä

5 reaktioner på ”Näää'ä

  1. hipsu skriver:

     Aj jestas vilken snygger klänning du har! VILL HA.

    Och hej, bättre att bli skitbrun på ena sidan än att vara likblek hela sommren, som jag…

  2. kata747 skriver:

    Boas – :-)

    Hipsu – Åh tack! Jag ska avslöja för dig, det är en kjol!! Bra nödlösning med ett snyggt bälte :-)
    Och ja, skitbrunheten gläder mig visst, jag har bara inte insett hur svårt det är att få en jämn bränna. Man borde ju gå naken hela sommaren bara för att slippa ränder och nyansskillnader. Idag ska jag sola på nudistbryggan, var gamla tanter ligger med benen utsärade…

  3. kata747 skriver:

    Och Hipsu, det är inget fel på blekhet, tvärtom! Plus att du har ett gäng med fina fräknar trots det :-)

  4. Ileea skriver:

    Haha, jag tänkte på att det var Regular Ordinary Swedish Meal Time så fort jag läste det! Med den där djupa, creaky rösten.

Kommentera

