Jag älskar mitt pummiliv

Jag slipper lifta! Tack Facebook!

Nu är frågan bara vad jag ska hitta på i huvudstaden. Mina helsingforsarvänner är nämligen på annat håll. Kiasma är en programpunkt (jag kommer in gratis dit), men sen då? Uäh?

Kata är glad idag!

Jag älskar mitt pummiliv

4 reaktioner på ”Jag älskar mitt pummiliv

  1. Kaijtsu skriver:

    Du jan ju besöka sånadär klassiska Kaurismäki-miljöer. Förfallna stadsdelar helt enkelt.

  2. kata747 skriver:

     Fina tips! Idag har jag hunnit upptäcka någon ö (ingen aning om var jag var), gått vilse, hittat Brunnsparken, ätit Sundomsik och gått hela vägen "hem" till Berghäll!

    Imorgon ska jag ta mig an era förslag. Speciellt Kaijtsus.

Kommentera

