Hej

 När jag vaknade i eftermiddags fick jag en var fan är jag och vad har jag gjort-känsla. Det gick över ganska snabbt. Sen gick jag vilse på vingliga ben (igen).

Mars Volta, check!
Dricka gratis en hel kväll/natt, check!
Åka taxi, check!

Jag såg inte så mycket av keikkan. Synd att jag varken är lång eller klarar av monsterklackar. I några minuter hade jag dock bästa utsikten, från Boas axlar.

Nästa utmaning är att hitta hem.

Hej

3 reaktioner på ”Hej

  1. boas skriver:

     Jävla coolt att ha sett Mars Volta… ännu coolare att se Mars Volta med en crazy ass Padis på axlarna :D

    Tack du!

Kommentera

