Lyckosparkar efterlyses!

Jag är den där som alltid är sen.
Den obotliga tidsoptimisten.
Uppskjutning (föredrar engelskans procrastination) är min talang.

Nu är jag för ovanlighetens skull snabb i svängarna, jag har nämligen en potentiell kämppis på kroken! Det är en total främling jag hittat via en annons, och vi ska träffas redan imorgon. Iiiiiih vad spännande, hoppas det synkar! Nu är det bara bostaden som fattas..

F.ö. var Queen Seventeen en fröjd för örat (och ögat också för den delen). Kamerabatteriet dog precis när keikkan började, tack Murphy!

Lyckosparkar efterlyses!

8 reaktioner på ”Lyckosparkar efterlyses!

  1. Banankokaren skriver:

    *Sparkar lite* :) Själv måste jag också nu på allvar börja leta efter en lägenhet. Skolstarten närmar sig med en skrämmande fart. :S

  2. boas skriver:

    jag sparkar dig hårt i pungen!!!! :D
    Berätta hur det gick?

    Queen Seventeen var fantastiska!!! :D
    Kärlek och leended spred sig i publik-sjön….

  3. kata747 skriver:

    Jeee tack för era sparkar! Våld löser vissa problem.. :-D
    Han har inte hört av sig ännu.. börjar bli lite nervös !

    Jag hade en äkta musikglädje i magen resten av kvällen! Ah.

Kommentera

