Rattlesnakeplumcake!

Nu skall det banne mig röjas upp. På alla plan!
Pappersarbete, motion och minskning av materiell egendom. Samt lite mental rensning och förberedelse. Jag fattar inte att ett nytt kapitel i det lilla livet börjar väldigt snart. Kata skall faktiskt börja göra någonting! Jag firar det med en psykedelisk trancehelg, med start imorgon.
(Försöker glömma att bob hund är på Ruisrock)

För dagens uppdrag tar jag hjälp av utomordentliga Amon Düül II !

PS. Angående minskning av egendom; jag kommer ge bort allt. Du kan också få din del av kakan, kanske.

Rattlesnakeplumcake!

Kommentera

