Tre till.

Eftersom att jag nu så fint omnämnts på första sidan, (tack ) tänkte jag slänga upp några giffar till. Även om de inte är de pinfärskaste. Antingen så gillar du det, eller så inte!
Jag kan ju samtidigt nämna att jag gör mina rörliga bilder själv, och inte på någon sida som gör det åt en. Och för de som undrar, så gör jag sen inte så mycket annat vettigt om dagarna än just detta. Om det nu sen är vettigt?
alt
Emilia & Ida en fin sommardag.
alt
Kika på jobbet !
alt
Boas.. ööö.. på Henry’s.

Keep it real & whip it good !!!

Tre till.

5 reaktioner på ”Tre till.

  1. hipsu skriver:

     Hihii, Boas! "Tummetott och slickepott och lilla vickevire"

    …och vad där nu sen kom för andra fingrar emellan.

  2. boas skriver:

    Detta är SUPER vettigt kata!!! Du är en konstnärlig själ och du SKA fortsätta med det!!

    <3 /bobo  a.k.a killen med mel gibson tummen!

  3. kata747 skriver:

    Hipsu – Hahah jaa.. typ :-D

    iSoLa – Tack ska du ha, det är mycket trevligt att höra!

    Boas – Men tack-ä! Jag blir glad :-)

    Alexandra – Man behöver ju inte titta länge, i korta sekvenser (men ofta) blir bäst ;-)

Kommentera

