Something retro on my necklace

Igår hoppade jag från kvarnen igen. Bra Kata.
Sedan cyklade jag x antal kilometer, commando, fast i kjol. DET ni!
Även historiens snyggaste krocketslag lyckades jag med.

Här är en minneslucka från helgen.
alt

Something retro on my necklace

4 reaktioner på ”Something retro on my necklace

  1. slutsats skriver:

    Nu får fröken allt ta och berätta vad man gör när man cyklar commando. Jag vet inte om jag har cyklat commando, men har jag gjort det så har jag inte gjort det i kjol i alla fall…

  2. kata747 skriver:

    Free-balling! Men jag har ingen bra kvinnlig motsvarighet.. Det är lite mer krävande och risky med kjol, men det gick fint! :-D A girl’s gotta do what a girl’s gotta do!

Kommentera

