Potters pojken.

Utan förvarning blev det Harry Potter-premiär för mig ikväll.
Spontanitet segrar alltid.

Introdundret fick mig att rysa till.
Jag satte chips i halsen när Ron & Hermione började spontanhångla.
Asgarvade när Harry & Ron klädde av sig.
Hostade och frustade till Harry’s ansiktsuttryck filmen igenom.
Gråten var nära ett par gånger.
Epilogen framkallade kvävande skrattsalvor.

Summa sumarum: helt okej.
Vissa effekter/vinklar/klipp var rätt fina.
alt
Jag tyckte det var lite skoj att en av biobesökarna klätt ut sig till Hagrid. Fniss.

Potters pojken.

4 reaktioner på ”Potters pojken.

  1. kata747 skriver:

    Dumle – Yes it is! Jag går alltför sällan..

    Hipsu – Ja precis! Det var en hemskt känslofylld upplevelse, fast själva filmen kanske inte var såååååå megabra. Nu är cirkeln sluten :-(

  2. looovet skriver:

    lite sorglit faktiskt att den e de, ja menar, HP ha som vari me i så många år.. men ja tror att sku dom gör nå fler sku e bli ganska uttjatad :/

Kommentera

