Vinyl madness !

Ikväll vankas det LP-fest, åååh så jag längtat!
Det svåra är att välja ut vad jag ska ha med mig, det är ändå en rätt personlig samling man har..
Att ta med ALLT är ändå uteslutet, det vore fysiskt omöjligt när jag inte ens har ett ordentligt fordon att transportera högen med.

Här är några måsten i alla fall:
altalt
altalt
altalt
altalt
altalt
altalt
altaltaltalt
altalt
altalt
altalt
altalt
altaltaltaltaltalt
altalt
altaltaltaltaltaltaltaltaltalt
Samlingen har sina ostiga moments men det speglar bara mig själv! Och märk väl, att detta är enbart en bråkdel av det jag har.. F.ö. är Boney M’s julskiva det absolut mest cheesy jag äger, omslaget kantas av silver och glitter.

LP-fest borde ordnas oftare, eller hur?

Vinyl madness !

9 reaktioner på ”Vinyl madness !

  1. kata747 skriver:

    Menmen Roxette är ju med just for the laughs! Har man förstående vänner av B-musik så funkar det alltid :-D
    Och tack för plussen där också, jag gillar plus och klistermärken i berömhäftet ;-)

  2. kata747 skriver:

     Johan – Visst är det perfekt!! Det måste ordnas oftare! Psst, jag smygläser din blogg, och älskar dina konvolut som förlänger livet :-) MERA!

  3. Johan skriver:

    LP-skivor, och speciellt omslagen, är kanske det finaste i hela världen. Bara det nu blir semester ska det åkas land & rike runt för att hitta fulsnygga pärmar igen : )

Kommentera

