Vanilla Coke

altalt
Joo. Kata älskar vanilla coke.

Vanilla Coke

13 reaktioner på ”Vanilla Coke

  1. slutsats skriver:

    Blir filmerna alltid så där snabba eller är det för att du har så sprudlande personlighet och är lika snabb i verkligheten? ;)

    Btw jääääääääklar vad colan skulle vara skakad vid det här laget! Rena bomben!

  2. Banankokaren skriver:

    Vanilla Coke är nog det mest fantastiska som har uppfunnits i dryckesväg på ett gott tag.

  3. kata747 skriver:

    Lustis – Jag tror du vet vilket svar som är rätt! :-D

    Bananen – Jaaa-a, synd att det inte finns i det normala butiksutbudet! Jag köper alltid från "USA-hyllan" på Minimani.

  4. Hekate skriver:

     Jag har aldrig smakat Vanilla Coke. Däremot är jag helst besatt av Cherry Coke, så jag antar att jag borde testa om den med vanilj är lika god!

  5. kata747 skriver:

    Personligen tycker jag cherry är för sötsliskigt, passar enbart vissa utvalda gommar. Vaniljsmaken tror jag tillfredsställer många fler, så du ska absolut smaka :-)

  6. Banankokaren skriver:

    För ett par veckor sen hade dom åtminstone Vanilla Coke i K-butiken i Lovisa. Vet sen int om det gäller alla K-butiker i och med att jag vanligtvis inte handlar där. Men Cherry Coke är gräsligt. Ujj! :O

  7. kata747 skriver:

    Banankokaren – Vasas K-affärer har åtminstone inte den i sortimentet, konstig särbehandling! :-D

    Ankfigur – Uuuuj nej! För sött! :-D Men Dr. Pepper….

  8. Anonym skriver:

    Det roliga med att dricka vanilla coke är att vanilj smaken försvinner efter ett par klunkar. :)
    Så jag håller mig till vanlig cokis istället!:)

  9. kata747 skriver:

    Anonym – Tja, det går ju också :-P

    Hipsu – Weird! Jag tycker inte alls om artificiell körsbärssmak, men färska går nog bra.. Kanske vi måste rösta om saken?

    Kennieh – No shit! Hur visste du? Jag går på speed i två veckor, sen sover jag en vecka, precis som min idol Lemmy :’-D

Kommentera

