Hmm

Idag utmanade Kata ödet och trotsade asfaltdöden.
Osäkert om det var Kata eller asfalten som vann.
Nu mumsar hon åtminstone på en rökt Malaxabborre, medan svetten fortfarande rinner längs tinningar och smalben.

Hmm

10 reaktioner på ”Hmm

  1. kata747 skriver:

    HAHAH, i så fall hade jag ringt Vbl och Seiska! Nee, jag sprang runt Metviken och kände mig kunglig!

  2. dumlefafa skriver:

    i would walk 500 miles and i would walk 500 more just to be the fish on at your dorr

    (lite trötter ännu sorries)

  3. iSoLa skriver:

    Phew. Jag kände mig riktigt lat där en stund. Eller tja. Int sku jag orka springa runt metviken heller. Knappt gå. Måste nog sova en stund. Gäsp.

  4. kata747 skriver:

    Dumle – Okej, what the heeeell :-D

    iSoLa – Jonej, herregud ändå. Egentligen sprang jag bara halva, över pappersbron, måste ju ljuga lite för mig själv också. Höhöh

  5. kata747 skriver:

    Her punktknullare får ta i beaktande att man kan ta sig runt Metviken på flera sätt. Speciellt min slutsträcka bestod av asfalterad uppförsbacke. Men givetvis, delvis grus! :-)

  6. kata747 skriver:

    Usch vad jag lät tantig. Och Herr, skulle det ju stå. Om jag hade en videokamera skulle jag filma nästa flåshelvete. För att ens verka lite trovärdig.

Kommentera

