Fel i huvu

Bakade kladdkaksmuffins [munch] så här i sena timmen.
Efter en muffins vill jag inte ha mer.
Välkomna på bli-av-med-muffins-tea-party imorgon.
alt

Fel i huvu

8 reaktioner på ”Fel i huvu

  1. kata747 skriver:

    Dumle – Jess !

    iSoLa – Vitsi, annars nog, men det blir några hundra extra kilometer.. Jag kan sporta med sånt i höst sen :-D

    Alexandra – Det är aldrig fel med fest på jobbet ;-)

    Lustis – Hmm, har aldrig testa att posta muffins.. Kanske det går :-D

  2. boas skriver:

    Sweeeetness!!! Också fett att dina gifs funkar i iphone!!!
    Har jag för mycket kommunikationsmedel med mig på den här ön måtro?!?
    Posta hit en muffins snälla du? :-)

  3. kata747 skriver:

    Jeee det visste jag inte ens! *oteknisk* Det är annars Hisingen Blues som snurrar i spelaren, hähäää.
    Men vet du, det går ju alltid att stänga av sina kommunikationsmedel och pausa, easy breeze! Jag är nog nyfiken på hur en muffins klarar sig genom halva landet, jag vill prova :-)

  4. lilian skriver:

    Jo, testa posta muffins! Då blir du av med dom. Packa dom med papper runt varje muffins så dom inte bildar en egen kladdkaka när paketet kommer fram.

Kommentera

