Lägenhetsjakten

.. är i full gång!
Men det går inte så mycket framåt just nu…

Vi hittade en riktigt kiva lägenhet på Andra linjen, men så är visningen förstås redan idag!
Inte en chans att hinna ner nu längre :-(
Någon som vill gå på visning?

Jag tar gärna emot tips på sneaky kontakter o.d., jag vet att ni har såna! :-D

Lägenhetsjakten

2 reaktioner på ”Lägenhetsjakten

  1. iSoLa skriver:

    Annons i Kyrkpressen! Eller tja, vet inte om jag kan rekommendera det ännu. Har själv en annons idag och väntar otåligt på att nån gammal tant ska ringa och berätta att hon har en galet billig kämppä i Eira åt mig.

  2. kata747 skriver:

    Det är på gång, faktiskt, en av de första snilleblixtarna jag fick :-D Hoppas vi båda blir uppringda av varsin tant!

Kommentera

