Pang

Idag har jag kört och kört och kört, burit burit burit på en massa grejs och skrattat nervöst.
Samtidigt har det blixtrat och dundrat helt sinnessjukt, sådär Magica de Hex-ish. Mitt hjärta stannade vid varje blixt.
Kata som brukar vara orädd och mysa i åskväder är plötsligt nervös.

Pang

3 reaktioner på ”Pang

  1. Banankokaren skriver:

    Gissa om jag blev lite nervös då vi satt ute i en roddbåt på havet och fiskade då blixten alldeles plötsligt slog ner inte alls så långt ifrån oss. :P

  2. kata747 skriver:

    Nej uj! :-/ Jag hade en liknande incident ett par veckor sen; minigummibåt mitt ute på en insjö och så ZZZÄÄÄMMM PANG

  3. creative skriver:

    bara skönt att brakar löst :)…brukar sita på trappan vid tillfället om int d nu regnar utav ett helvete :)

Kommentera

