Sporra mig.

alt
alt
Det går trögt i huvudet. Synapserna klickar inte riktigt. Inget blir gjort.
Åh, så fint det vore, om man var en ansvarsfull människa sådär på riktigt.
Hur gör man?

Sporra mig.

5 reaktioner på ”Sporra mig.

  1. kata747 skriver:

    Dumle – Det var kanske mer av en retorisk fråga..
    Lustis – Neheej, jag rör inte spriten på ett tag :-) Helt nyktra tankar.

  2. Ileea skriver:

    Man är född sådan, tror jag. Eller så måste man bara öva öva öva som med allt annat!

    Jag tror jag är för ansvarsfull ibland. Ibland vill jag vara mera som du.

  3. kata747 skriver:

    Ileea – Jag tror du har rätt. Men visst är det tur, att du bara ibland vill byta? För egentligen trivs man nog som den man är.

Kommentera

