Lyckotjut

Idag är lyckligaste dagen i Katas liv, hittills.
En underbar festival ligger bakom, och nu idag är lägenheten fixad.
I september bosätter jag mig i Kronohagen, med tillgång till takterass.

Något mer får jag inte ur mig, jag är så glad!
alt
// Två duktiga flickor

Lyckotjut

9 reaktioner på ”Lyckotjut

  1. iSoLa skriver:

    Kronohagen! Vitsi! Huippu! HUR hittade ni kämppän? Jag sitter fortfarande helt och hållet utan.

  2. kata747 skriver:

     Tack Hipsu!! Hooray!

    iSoLa – Vi hade en annons i Husis förra veckan, det var en enda som ringde, och det råkade vara en total PÄRLA. Lägg in en rad eller två dit du också! Hoppas det nappar någonstans.

  3. slutsats skriver:

    Vad ska du göra i storstaden? Plugga, jobba, vara fritidsforskare eller söka lyckan på annat sätt? :)

Kommentera

