God morgon.

Efter att ha vakat hela natten, tänkte jag att nu är vi inom mänskliga tider igen, och fick fredagsfiilis med Bobby. Men nej, efter en minuts fredagsfiilis börjar någon ilsket borra i väggarna. Ingen har borrat här på hela sommaren, så det kändes väldigt personligt. Borrningen tog abrupt slut när låten spelat färdigt.

Apropå, jag skulle behöva en sån där handyman, som kommer hem till en mitt på förmiddagen för att fixa söndriga hushållsapparater. Tvättmaskinen står på tur. Han kunde vara iklädd snickarbyxor, ha en snus i läppen och ha med en egen verktygsback. Jag kunde bjuda på kaffe.

Fast på riktigt skulle han väl aldrig ens fixa tvättmaskinen.

Jag lägger på Friday igen.

God morgon.

4 reaktioner på ”God morgon.

Kommentera

