Tack Travolta.

Bitterheten motarbetades med konstnärligt lidande. Det funkade i ungefär 10 minuter.

Det känns som att mitt förhållande till fåglar har sina svackor.
Inatt har jag drömt om muterade full size korpar, och andra kråkfåglar, som var ute efter mig.
Idag spatserade en kaja förbi mig, och väste ljudligt och ondskefullt.

För att väga upp obalansen har jag skapat ett nytt 70-tals-alter-ego. Jag ser ut som John Travolta (eller åtminstone känner jag mig som honom).
alt

Tack Travolta.

4 reaktioner på ”Tack Travolta.

  1. kata747 skriver:

    tjeena – Ja visst är det! Eller så har jag bara ingen motsvarande kvinna att referera till.. Tony Manero var min utgångspunkt anyhow!

    Kaijtsu – Ska försöka banka ut min vidskeplighet. Det är kajornas fel.

Kommentera

