Plupp är konstig.

Min dator uppförde sig rätt intressant igår natt.
Vi kan kalla den för Plupp.

Jag klickade på en lustig länk som en lustig vän skickat.
I samma klicksekund dog Plupp helt och hållet.
Jag försökte återuppliva Plupp ca 20 gånger utan resultat.
Den kom igång, men efter några sekunder dog den igen.
Detta pågick i ca en halvtimme.
När modemsladden pluggades ur, vaknade Plupp till liv.
Allt var frid och fröjd, inga virus påträffades heller.
Plupp var frisk.

Senare återgick jag till den lustiga länken och skrattade mig sjuk i magen.
Det tycker jag du också skall göra.

PS. Din dator kommer högst antagligen överleva den lustiga länken. Den kommer inte explodera. Det är bara himla lustigt.

Plupp är konstig.

En reaktion på ”Plupp är konstig.

Kommentera

