Burp

Det var fint att vakna upp i H-by-palatset, bredvid sina vänner, och få ett morgonslick av den mindre av husets hundar. Att ta hem matrester i små fryspåsar och förtära som frukost.
Nu börjar jag plöja igenom bilder, här är ett smakprov.

alt
Mud Walk i torsdags.

Burp

6 reaktioner på ”Burp

  1. kata747 skriver:

    Stämningen i lokalen höjdes till skyarna genast de intog scenen :-) Därför har jag inga riktigt bra bilder, då jag hoppat och skuttat omkring som en kanin på ecstasy..

  2. kata747 skriver:

    Men BOBO *hötter med fingret* till och med Mikko var där !!! :-D
    Nu måste jag också titta på Howl…

  3. boas skriver:

     nu blev jag inspirerad av att skriva poesi igen…

    vann poesi tävlingen i gymnasiet…. blev semi-finalist i nordamerikanska poesitävlingen….. its all good!

Kommentera

