Nya korvar!

alt
Italiensk
alt
Finsk (hahaha buu vad skit)
alt
Brittisk
alt
Dansk (hahahah förlåt Hipsu, jag vet på riktigt inget stereotypiskt danskt!)
alt
Ett konstigt skotsk-irländskt inavel. Lite som groundskeeper Willy.

Närmare förklaringar fås om det behövs!
En svensk korv blev lite för svårt. Återkommer.

EDIT 18:45 !!!!
Jag glömde ju amerikanen!
alt

Nya korvar!

7 reaktioner på ”Nya korvar!

  1. kata747 skriver:

    Kaijtsu – Det är en av charmerna med paint; vad man än ritar får det plötsligt flera tolkningar!
    Ankfigur – Visst super den! I sin vänstra hand håller den något som var tänkt att likna en cool ölburk.. kanske hemmatillverkad.. och kniven/sabeln/eggvapnet i ryggen vittnar om familjemisshandel :-)

  2. hipsu skriver:

    Den danska korven är nog mycket fin! I grund och botten är den riktigt stereotypa dansken nog lite som tysken :) Korv o öl i stora stop! :D

  3. kata747 skriver:

    Jag tänkte vara riktigt klurig och ge den en anknäbb; ty H.C. Andersen var ett av de få genuint danska namn jag kom på riktigt själv – därav en ful ankungekorv (med mustasch, som jag tycker korvar passar i) :-D Ölen har den redan i sin lilla korvmasu!

Kommentera

