Anekdoter om näsringen #62

Gick omkring i K-rauta, uppgiven.
Väntar på tur vid infodisken.
Utländsk man kommer fram, griper tag om näsväggen sin, frågar ”what does it mean?”.
Jag blir mycket förvirrad, ber honom upprepa sig, svarar det inget betyder.
”Ok ok, I’m from Russia”, säger han nöjt och klappar sig själv på bröstet.

Okej.

Anekdoter om näsringen #62

6 reaktioner på ”Anekdoter om näsringen #62

  1. kata747 skriver:

    Från Ryssland. Höhöö. Efter detta snackade jag tvättmaskinsdelar med en est, det du!

  2. kata747 skriver:

    Dumle – Jag vet inte om det är jag som dras till underligt folk eller om jag bara är hemskt intressant att prata med. Vilket som, så är jag förbluffad.

    Ileea – I hear you. Skulle vara nice om någon tog sig tid att undersöka den orsaken.

    Ankis – Knäpp var ordet! *komma ihåg bra adjektiv*

Kommentera

