Zzzzäp

I egenskap av elektrikerns dotter känner jag mig både stolt och skämmig.

Idag lyckades jag montera en taklampa i hallen utan desto större problem, inklusive användning av polpenna och custom sockerbitar, i detta gamla ruttna hus.

Ett par timmar senare hade jag sönder en glödlampa, och ytterligare en timme senare exploderade en annan glödlampa i mitt fejs. (Säkä att jag hölls på stegen)

Summa sumarum har det varit en rätt manlig och effektiv dag. Jag & sambon har kånkat ut typ två ton granitplattor ur källaren. Ugh.

Zzzzäp

Kommentera

