Fy på mig.

Jag har inhandlat ett nagellack på Cubus för några euro, och känner mig lurad.
Det är skit, fast det såg fantastiskt (white trash) ut. Undras varför?

Hahaha!
Jag som inte ens använder nagellack.
Marsch i skamvrån, och gå aldrig in i dylika löjliga industrier.
*smätt*

Här bidrar jag ännu med den stränga klasskamraten Miilo i baronstol, som passar in i fy-på-dig-temat.
alt

Fy på mig.

7 reaktioner på ”Fy på mig.

  1. kata747 skriver:

    esmiis – *skäms*
    Kaijtsu – 2,50 känns inte så oöverkomligt just nu. Om en vecka kommer jag tigga på gatan.

  2. Banankokaren skriver:

    Ååja! :) Och visst måste man ju stalka! Varför trodde du att facebook uppfanns? ;D För övrigt så har jag ingen aning om hur jag överhuvudtaget hamnade in på hennes blogg. Jag känner knappt henne. Antagligen höll jag på och stalkade någon annan då jag hamnade på villovägar. :P

Kommentera

