Grannar

Jag tror det bor en viktigpetter i detta hus.
Han hängde nyss upp ca 12 kragskjortor, i olika nyanser, på vädringsbalkongen mittemot mitt fönster.
Alla prydligt upphängda på järntrådsgalger.
Själv var han klädd i kostym (inklusive slipsnål).

Och innan du frågar så nej, jag är inte en neighbour watcher.
Kanske lite.

Grannar

8 reaktioner på ”Grannar

  1. ankfigur skriver:

    Var skjortorna stunkna?! I såfall är karln en keeper ! (det är ovanligt att karlar kan stryka sina skjortor själv)

  2. kata747 skriver:

    Helt säkert var de strukna! Men nej, jag vill inte ha en skjortstrykare… jag är för skitig för såna!

  3. Anonym skriver:

    Det låter som om han är en sorts chef. ^^
    De brukar behöva gå klädd sådär.
    I like it, sexy! För det är sällan man ser sådant. Mums mums!
    Men kanske inte lika skoj om en person alltid går klädd så. :)

  4. kata747 skriver:

    Dumle – Skjortor är nice! Men jag föredrar skrynkliga flanellskjortor..

    iSoLa – Jaaa I’m in! Välkommenöl låter alldeles lysande!

    Anonym – Det såg mer ut som en wannabe-chef. En viktigpetter, alltså :-D Och tja, det är kanske trevligare om det är sällsynt, man uppskattar det mer då!

Kommentera

