Freaks.

Jag stöter som sagt på rätt så många, eh, intressanta personer.

I onsdags var det flera; en överberusad utlänning sludderskrek i mitt öra och undrade om jag haft sex med dvärgar. Förbryllad Kata är förbryllad. Olyckligtvis hade jag inget sällskap, så det blev en rätt jobbig situation av det hela.
När jag smitit in på vessan blev jag offer för en ostabil och till synes sönderknarkad kvinna som började kladda på mig med sina reumatiska händer. Puh.

Lyckligtvis fick jag prata med helt normala och trevliga människor senare under kvällen. Någon balans måste väl upprätthållas.

Freaks.

7 reaktioner på ”Freaks.

  1. kata747 skriver:

    Ileea – Det är det jag säger. Helt sanslöst roligt egentligen, men just i den stunden är det aningen störigt..

    Hipsu – Tycker jag också! Vem ska man ringa: exorcisten / medicinmannen / Dr.Phil / Weird Al Yankovic?

  2. Fingerbang skriver:

    Haha, jag har också en freakmagnet! Undrar vilka freaks vi skulle hitta om vi gick ut tillsammans! :D

  3. kata747 skriver:

    Ojnej! Men då kanske vi kunde locka till oss en bataljon av freaks och lura ner dem i en grop och stänga in dem där. Problem solved! (?)

  4. affe321 skriver:

    Det får mig att tänka på kvinnan jag råkade möta utanför gymnasiet sommaren -07. Hon var helt klart full och babblade något om ett knivmord i skolparken och att någon hon kände skulle vara inblandad.

Kommentera

