Esbo levererade.

Jag har rätt så mycket minnesluckor från igår.
Tur att det finns bilder!
alt

Esbo levererade.

12 reaktioner på ”Esbo levererade.

  1. kata747 skriver:

    Jag vet inte, jag minns inte! Mycket blod var det åtminstone! (Må detta bli en bildgåta; vad hände egentligen??)

  2. kata747 skriver:

    Hipsu – Det är en rolig synvilla, men det är alltså en ring som gick sönder och skar upp fingret :-)

  3. kata747 skriver:

    Lustis – Ja man kan ju alltid hoppas!
    Ileea – Det var kaaaanske lite meningen också ;-)

  4. hipsu skriver:

     Nå huh, nu du säger det ser jag det. Men shit, kalla mig morbid, men nog vore det ju liiiiiiiitelite coolt om man blev av med en bit av sitt finger sådär?

  5. kata747 skriver:

    Jag tycker inte alls det är morbidt, det sku ju vara uuuurkova! Nämnde jag att jag viftade med min blodiga hand i allas fejs?

  6. En som var på plats skriver:

    Jag kan intyga att scenariot i fråga var när jag lyfte upp dig för att nå en aningen för hög High Five. På grund av vårt aningen berusade tillstånd lyckades undertecknad inte hålla balansen. Själv har jag ett ärr på knät som bevis.

Kommentera

