Distraherad.

Animalia hade insamlingskampanj på stan idag. Jag ploppade gladeligen mina sista kontanter i bössan, killen tackade hjärtligt och började prata med mig. Det tog mig ett bra tag att inse att killen var Sampo Marjomaa. Det där tevefejset som alltid blir påkastad med uppblåsbara djur. Sen kunde jag inte ta hans ord på allvar och hamnade gå därifrån.
Synd, för det bjöds på gratis kakao och tilltugg!

Distraherad.

3 reaktioner på ”Distraherad.

  1. Bååbo från Åbo skriver:

    Sampo Marjomaa? Som insamlare åt Animalia?? På ride??? Det är för random för att du skulle ha hittat på det XD

  2. kata747 skriver:

    Bååbo – 100% sanning! Förvirringen var övergripande! Nästan lika random som min intervju med svärmorsdrömmen Jani Wickholm om hans kunskaper i scouting..

    Affe – Allt är ett enda flimmer. Kan jämföras med att bli starstruck, fast lite(helt) tvärtom.

Kommentera

