Karma!

Idag funderar jag litet på doftassociationer och första intryck.
Min "parfym" heter Karma, men doftar någon sorts blandning av HubbaBubba och rökelse.
Jag tror det förklarar ganska långt varför ingen tar mig på allvar.

Vilken doft ger ett proffsigt intryck?
Kryddor, bensin, sommarblommor, tandkräm…?

Karma!

3 reaktioner på ”Karma!

  1. Ileea skriver:

    Kryddor! Oh ah ändå, om någon går omkring och doftar heta kryddor.

    …fast det kanske inte har lika mycket med proffsigt intryck att göra som med min personliga preferens :-D

  2. Banankokaren skriver:

    Jag älskar doften av bensin! Men kanske dock ändå inte som parfym. Men när en man doftar brännolja… Aah. ;)

Kommentera

