Post.

Jag fick ett vykort.
Det var adresserat till HEZA, FINLAND.

Det var ungefär det roligaste som hänt idag.

Fysisk post uppskattas alltid. Även om det skulle vara fjantiga blingblingkort eller rosa kuvert fyllda med Antti Tuisku-klistermärken (det har jag faktiskt fått en gång!). Därför ska jag skriva brev och måla nya vykort, bums.

Post.

6 reaktioner på ”Post.

  1. lilian skriver:

    Kul med vykort! Har inte fått fysisk post sen julas tror jag. Eller påsk eller 14.2. Minns inte. :)

  2. kata747 skriver:

    Lilian – Post utanför högtider är alltid roligare!

    Kariz4ever – Jååå! Fan så coolt! Jag kan skicka tillbaks ett heimlaga påzkkort.

  3. Gary_L_Grape skriver:

    Det är alltid kul att få "riktig" post. Mina föräldrar är alltid noga med att skicka vykort åt oss när de är ute och reser. Och vi är så sällan ute och reser, och det är tydligen bara då vi får för oss att skicka kort åt folk…men det borde man kanske ändra på :)

  4. kata747 skriver:

    Gary – Ack ja. Semesterkort i all ära, men som du säger blir det rätt sällan de korten dimper ner i brevinkastet. Ibland skickar jag kort bara för att jag hittat ett lustigt kort, eller bara för att säga hej. Långa brev med vardagligt "skitsnack" är också mycket trevliga :-)

Kommentera

