Bitterfittan har röstat.

Tipsade bloggar till Bloggpriset.
Det var ansträngande och hemskt svårt.
Motiveringarna sket jag i.
Jag vill bara ha de där VIP-biljetterna, ju.
En nominering är jag ändå ljusår ifrån, jag vill bara gå på fest.
(Om någon mot förmodan röstat på mig kan jag bjuda dig på heimlaga snickers! På riktigt!)

På tal om prillor och hästar, har någon ett gott tips på bilskolor i det wunderbara HesaLand? (helst gratis.) Det är andra skedet som knackar mig i bakhuvudet, och ingen bil till halkbanehelvetet har jag heller. Käkk.

Bitterfittan har röstat.

Kommentera

