O-o-o-o

Mycket väl medveten om min normala spurgighet, men det nådde nya höjder när jag sjutiden i morse klapprade hem i regnet med en genomskinlig fruktpåse fylld med öl i handen, utan paraply, mascaran på kinderna och Rövardotterhår. Det var fint.

Förfestade alltså på en gatukeikka, festade på en annan keikka och efterfestade med Braveheart.
Jag tycker om mina studiekamrater.
Och vilken tur att det bara är lördag idag.

O-o-o-o

7 reaktioner på ”O-o-o-o

  1. kata747 skriver:

    Det verkar mycket värre än vad det är! Det där med romantisering har jag aldrig förstått mig på…

    Ileea – Det är också en praktisk planeringsfråga!

    tjeena – Nej då, man ska väl inte arbeta ihjäl sig ;-) Trust me, I know!

    Lustis – Studieliv kan väl användas som ursäkt för det mesta :-)

Kommentera

