Cravinnnngs!

Jag vill bo i en skivaffär. Alternativt bara äga en. Alltså en skivsamling, inte nödvändigtvis affären.
Point being att min själ kräver kräver en (hel) del plattor just nu. Nu.

alt
alt
alt
alt

alt
alt

alt

alt

.
.
.
.
och så vidare.
Framtiden ser ekonomiskt dyster ut, men med dessa kompisar vore den väldigt mysig.
LP-fester och så.

Cravinnnngs!

3 reaktioner på ”Cravinnnngs!

  1. Gary_L_Grape skriver:

    Om CD duger så kan du få min Subterranean Homesick Blues, jag har märkt att jag aldrig lyssnar på den.

  2. kata747 skriver:

    Åh! Jag är ju obotligt kär i det där större formatet, men CD kommer också alltid till nytta. LP blir litet bökigt i bilen, till exempel :-)

  3. Gary_L_Grape skriver:

    Antingen om du råkar röra dig i Vasa så kan vi säkert komma överens om nånstans dit jag ska ta den med mig, eller så kan jag förstås skicka den till dig :) Fast i så fall vet jag ju inte vart jag ska skicka den… :P

Kommentera

