Kakka

Plop var lustig och förgyllde min dag med en lustig låt. Vad i helvete!

Förlåt till er som inte har Spottifaj. Ni har en svacka i Det Musikaliska Livet och ligger litet efter oss andra.
.
.
.
Nånej. Men nästan.

Kakka

13 reaktioner på ”Kakka

  1. Lustmord skriver:

    Det är obegripligt att inte vilja betala fem euro i månaden för över trettio miljoner låtar. Seriöst, jag förstår inte. När jag växte upp fick man punga ut med tjugo euro för tio låtar…

  2. Ileea skriver:

    En del pungar fortfarande ut med tjugo euro för tio låtar – och trivs med det systemet också ;-)

  3. Ileea skriver:

    Ehh, joo, det var ju så… attjagskaffadefacebookhäromveckanmendetäringetjagharskyltatmed…

  4. kata747 skriver:

    Men det var ju låten som var det roliga här! :-D KAKKA DISCO

    …jomenjo. Lustis, jag kan inte ens betala den där ynka femman då jag saknar kreditkort/paypal. Och så är jag lat.. så jag kör på de där tio gratis timmarna.
    Ileea gör som hon själv anser bäst (du är hur som helst en av de smartare individerna så kudos!), men vitsi du missar mycket!

  5. Ileea skriver:

    Lustmord Tja, kanske det. Jag försöker hålla mig rätt anonym där. Om det lyckas lär vi ju se :-D

    kata Jag kan ju inte lyssna på låten ;-) Men jo, nog missar jag väl mycket. Men youtube ska inte underskattas det heller!

  6. Banankokaren skriver:

    Lustis >> Jag har facebook. Jag har spotify. Jag har nerladdningsprogram. Jag har radio. Men ändå föredrar jag Ileeas system och betalar mer än gärna för plattorna. CD- och LP-skivor är min passion! :)

  7. Banankokaren skriver:

    Och kata >> Mysig låt! Lite catchig till och med. Åtminstone det där "Kakka disco". :D

  8. kata747 skriver:

    Ileea – Youtube kan inte jämföras. Men inte underskattas det heller.

    Lustis – Jag gissar på Japan eller dylikt hysteriland, så att självklart är det på allvar!

    Banankokaren
    – Fysiska skivor ftw, YES! Jag dör ungefär vid 1:21 :—-D

  9. kata747 skriver:

    Hooray! Här kan man också lyssna på den fantastiska låten!

    Angående skivdebatten; jag tror innerligt på att skivförsäljningen kommer göra en comeback och öka igen. Formatet kan se ut på ett annat sätt, men jag tror på skivans framtid!

Kommentera

