Någon tycker om mig?

Igår hände något magnifikt!
Jag stegade ut ur alepa och såg ett glasspaket på gatan.
Ett oöppnat glasspaket! Orört & perfectly fine!

Så jag plockade upp det och tog med till festen jag var på väg till. Det blev goda glassdrinkar!

Men stackars den som tappat glassen. Måste ha varit en bitter onsdag.

Någon tycker om mig?

7 reaktioner på ”Någon tycker om mig?

  1. kairi skriver:

     SÅ härligt! Jag hittade en supergrå, snöig, hemsk dag en karkkipatukka som den förra kunden glömde. Jag sprang efter honom, men han satt ren i bilen o tyckt att ja sku få hålla den? :D Liksom okej, köp choko men vill int ha den, fast ja va glad!

  2. Lustmord skriver:

    Grattis! Skoj. Själv blev jag glad den gången jag hittade tusen kronor på Silja Serenade.

  3. kata747 skriver:

    Kairi – Fantastiskt! Generositet är aldrig fel :-)

    Lustis
    – På riktigt!!! Lucky guy! Det skulle få hända lite oftare.. Vad gjorde du med den pengen?

  4. Lustmord skriver:

    Jag tror jag använde pengarna till en skinnjacka om jag minns rätt. Rätt så längesen. Men det var skoj! Jag var på kryssning med min dåvarande flickvän, vi gick och satte oss i nattklubben. På golvet låg sedeln. Jag tog upp den, vi bara stirrade på varandra och gapade jag och tjejen. Sen såg vi oss försiktigt om. Ingen som såg….sen sprang vi därifrån på en gång :D

  5. kata747 skriver:

    Lustis – Mycket nice! Jag skulle också ha avlägsnat mig från "brottsplatsen" :-D

    gordon – Näää, tänk om det fanns pengar i den!

Kommentera

