Perus!

Nog är det ju allt typiskt, att när jag äntligen släpat mig upp till hemstaden så har ingen tid med mig. HAHHAHAA jag som hade en flashy inställning till att jag knappt kommer hinna andas ut, då alla ska slita mig till höger och vänster. I wish! Det får bli en lugn dag strosandes på loppis istället!

Perus!

2 reaktioner på ”Perus!

  1. petterpost skriver:

    vi ska nog ut i svängen både idag och imorgon. nån keikka eller miami heat imorgon. kanske svänga lite på dansfoten. hör av dig om du inte har nåt program!

Kommentera

