Körstress

Den österbottniska vistelsen förlängs i och med världens onödigaste påfund, nämligen bilskolans andra skede. Fffffffffffff. Detta har blivit ett stressmoment, som drev mig till att öva fickparkering i mörkret och stressläsa i bilskoleboken. Kata kör… inte så ofta. Men man kan väl inte bli underkänd ens? Jag kommer inte kunna sova i natt.

Körstress sku kunna vara flera personer som stressar högljutt i kör. Eller att man blir stressad varje gång man ser en kör. Fast ni vet vad jag menar.

Körstress

2 reaktioner på ”Körstress

  1. Fingerbang skriver:

    Nä, man kan väl inte bli underkänd i andra skedet egentligen. Då jag gjorde det så körde vi bara runt och det enda de kollade var hur ekonomiskt man körde och blablabla, och så halkbanan. No problems hördö! (:

  2. kata747 skriver:

    Näe, det är knappast så farligt. Idag blev det bevisat att jag kör som en kratta. Alltså riktigt skit. Men jo, nou hätä :-)

Kommentera

