Onödig tankeverksamhet?

Under en veckas tid har jag haft tics i vänster öga ungefär hela tiden. Det är lite störande. Jag känner mig som Stressed Eric, minns någon den skitserien? Den konstant stressade duden som typ blir strypt av sin egen bultande stressnerv i tinningen.
Point being; hoppas det inte syns. Att det rycker, alltså. Det ser säkert rätt efterblivet ut.

// Twitchcat

Onödig tankeverksamhet?

5 reaktioner på ”Onödig tankeverksamhet?

  1. kata747 skriver:

    tjeena – Tics i röven driver stressen om möjligt ännu mer :-D

    ankfigur – Nee. Otroligt distraherande. Speciellt om man tittar på hockey (hände mig under VM-finalmatchen), man hinner inte följa med pucken alls! :-D

  2. Fingerbang skriver:

    Jag hade helt glömt bort den serien. Jag minns att jag tyckte den var skitobehaglig som liten. Och darrningar i ögat är baaajs!

  3. kata747 skriver:

    Nå just det, varför tittar man på sånt när man är liten! :-D Jag har helt klart anammat den där stressen tack vare honom!

Kommentera

