Kännissä olet ääliö.

Fragment av gårdagens karaokeinferno finns inbandat. Jag skrattade tills kämppisen sa att det är bland annat jag som sjunger på bandet. Jess! Jag älskar att vara pinsam!

:-D

Kännissä olet ääliö.

5 reaktioner på ”Kännissä olet ääliö.

  1. Jan-Ulrik skriver:

    Hoppas det inte är det framförande som jag var med i :D
    Fast du sjöng ju bra! Det var backing vocals som felade…

  2. kata747 skriver:

    Boas – Nånej :-D

    Janne – Haha! Det var Light my fire och YMCA.. minns inte vem och vad och varför :-D jag har inte haft sådär roligt på väldigt länge!

    Hipsu – Nå visst var det!

  3. emt skriver:

    hmm, låter på någo sätt bekant. Tur att ja for hem och sedan typ höll på att dö i skogen på lördag morgon.. :D

Kommentera

