Karaoke.

Jag skall utmana ödet och besöka den lokala karaokebaren.
Den heter PataÄssä, vilket kan lätt översättas till spader ess, alltså ace of spades. HUR FULT!
Men jag är ju känd för mina karaokeskills (massiv harkelhostning), så det kommer säkert gå jättebra.

PS. Jag tycker om Lemmy. Han fyller på samma dag som Jesus. HAHA.

Karaoke.

4 reaktioner på ”Karaoke.

  1. Banankokaren skriver:

    Ååh! Pataässä är legendarisk! Även om det int e riktigt samma sak mera när den flyttade. Jag ska nog ha dit gänget nåt tag o nola oss ordentligt! ;D

  2. boas skriver:

     neeeejjj jag missade… PataÄssä har precis flyttat så jag har inte varit på det nya stället.. hur varre?

  3. kata747 skriver:

    Banankokaren – Jag har inte varit till den gamla adressen, så det här var något helt nytt för mig! Det finns utrymme för att göra bort sig, det är ett som är säkert :-D

    Boas
    – Vi kom in rätt sent, så vi hann inte sjunga.. När de ropade ut sista sången frågades det efter Katan ystävät, men det var ett gäng fjortistöntar. Vår låt skulle ha varit More Than A Woman, så lite bitter var jag :-D Men jag fick min fair share av öl på tröjan!

    Lustis
    – Hahaaa! Yes! Det sjöng jag (tydligen) förra veckan :-D

Kommentera

