Tidningar

Jag har en svaghet för tidningar, verkar det som. Mest tidskrifter. Dock inte kvällspresskakka eller modemagasin.

Beställde nyss Nyt-bilagan gratis för två veckor. Utöver det dimper Aku Ankka fortfarande på dörrmattan varje onsdag, tack vare ett dumdristigt "ja" i telefon. (Mest beställde jag Aku Ankka för att jag aldrig fick läsa den som liten, då prenumerationen gick i storasysterns namn..) Började nyligen prenumerera på Image igen. Andra tidningar jag gärna skulle prenumerera på är HBL, GEO, Suomen Kuvalehti, Allers, Vegetarian Living, Språktidningen

Back in the days prenumererade jag på EOS. Det var kova någon gång på stenåldern. Sedermera började jag läsa fjanttidningar som FRIDA och Demi. Den tiden tog tack och lov slut i ett tidigt skede!

Jag borde säkert sitta i en läsesal dygnet runt. Skulle jag få alla de där tidningarna skulle jag säkert skriva som en gud och stimulera hjärnan tills den pamar.

Tidningar

Kommentera

