Mina flickor

I helgen har vi fina flickorna på besök i Staden. Orsak? Vi ska gå på bio. Och se på Twilight.
Jag hör till majoriteten (?) som hatar Twilight av hela mitt hjärta och hela min själ, men vad gör jag inte för att få hänga med mina gamla goda vänner?

Igår skapade vi nya alter egon, inspirerade av två klipp på tuben. Mitt nya namn var Sha’Nay Nay, vilket vi presenterade för alla störande deekun på spåran som försökte prata med oss. Dessutom var vi alla kusiner. Natten avslutades flashandes på domkyrkans trappor. Pga. alla spökhistorier sov vi också i samma rum. Livet är härligt!

Mina flickor

Kommentera

